מתנות מפנקות ומקוריות לעובדים לשמירה על אורח חיים בריא

חלק מהערכת עובדי החברה מתבטאת במתן מתנות לעובדים בחגים ומועדים, כמו ראש השנה, פסח, ימי הולדת, ימי כיף, לרגל קידום, סיום מוצלח של פרויקט ועוד. בשביל לשמח את עובדי החברה באמת יש להעניק להם מתנות ייחודיות ואיכותיות שישמשו אותם בהנאה. אצלנו בקסם צמחים תוכלו לבחור מארז מפנק של מוצרי קוסמטיקה טבעית שנרקחו מרכיבים טבעיים בעבודת יד. כך תוכלו להעניק לעובדים שלכם חוויה של פינוק מן הטבע ולתרום לאורח החיים הבריא שלהם.

כולם רוצים לסגל לעצמם אורח חיים בריא

בעשור השני של שנות האלפיים, המודעות והשאיפה לאורח חיים טבעי ובריא עולה מיום ליום. בהתאם לעלייה זו מגיע שינוי באורח החיים שלנו בהרבה מישורים, למשל התפריט התזונתית, כושר גופני קבוע ואף מוצרי הטיפוח בהם אנו משתמשים. הרצון לסגל אורח חיים בריא מעסיק רבים מאתנו וזה מתבטא בעיקר בארגון סדר העדיפויות שלנו שכמובן תלוי במשאבים כמו זמן ותקציב. לכן זה כייף ומשמח מאוד שמקום העבודה שלנו יכול לעזור לנו ככל שניתן לקדם מטרה חשובה זו. כיום ישנה מודעות גבוהה לחומרים מהם עשויים מוצרי הטיפוח וישנה חזרה אל החומרים הטבעיים הבסיסיים כדי לשמור על הגוף שלנו ועל הבריאות שלו. על כן מארז של מוצרים טבעיים חובק בתוכו כמה מסרים, גם המתנה לשם נתינה והערכה של העובדים אבל גם הרצון להעניק לעובד משהו איכותי שישמור על הבריאות שלו ויפנק אותו באמת. בחירה במתנה מקורית זו הכוללת מוצרי קוסמטיקה טבעית בטוח תתקבל בשמחה גדולה ותגרוף מחמאות רבות.

חוויית פינוק מהטבע

בחירת מוצרי קוסמטיקה טבעית לעובדים תעניק להם מוצרי איכות טבעיים ומפנקים, בייחוד כאשר מדובר במוצרים מושקעים שהוכנו בעבודת יד ואינם חלק מפס ייצור המוני. מוצרים אלו מבוססים על חומרי גלם טהורים, מאה אחוז טבעיים, שמעניקים מארז טיפוח שימושי ומפנק המעשיר את עולם הטיפוח של כל עובד ומשפחתו. כמו כן ניתן לבחור ולשלב סוגים שונים של מוצרים כמו סבונים טבעיים, קרם צמחים טבעי לגוף, שמני גוף להרפיית שרירים או מפיץ ריח חשמלי עם שמנים אתריים.

קדימה יש לנו מגוון אפשרויות

נשמח להרכיב עבורכם מארז מפנק וכמובן שיש לנו מגוון רחב של אפשרויות ושילובים. את המארזים ניתן לעטוף בכמה דרכים אפשר בצלופן כרוך בחוט פשתן, בסלסלת קש כפרית או באריזת קרטון מעוצבת שם תוכלו לשלב מוצרי קוסמטיקה טבעיים שונים. כל זאת בהתאם לצרכים שלכם כמו תקציב, מין העובדים, גילם וכדומה. הנה כמה רעיונות-

מארז נשי רוז גרניום- מארז מפנק לעובדות החברה הכולל קרם צמחים טבעי לגוף, סבון טבעי מוצק ושפתון טבעי לשפתיים יבשות כל אלו בריח של פריחת רוז גרניום ריח שאהוב על נשים במיוחד. לצידם סבוניה מעוצבת מעץ ומברשת קרצוף בסגנון של פעם.מארז נשי קסום- עוד מארז לעובדות או לנשות עובדים קטן יותר הכולל סבון טבעי בריח של רוז גרניום ולבנדר וקרם צמחים טבעי לעור הגוף בריח רוז גרניום ואיקליפטוס.מארז לגבר- מארז טיפוח לעובדי החברה הכולל שני סבונים מוצקים טבעיים, של אבוקדו ורוזמרין ושל במבוק שחור, סבונייה בעיצוב עכשווי מעץ בגוון כהה, מברשת רחצה בעיצוב של פעם, ושמן לעיסוי והרפיית שרירים.

מארז סבונים טבעיים – מארז שלשיית סבונים מן הגליל או רביעיית סבונים בניחוחות ים תיכוניים, מיקס של סבונים בשקית בד מעוצבת או סבון בודד עם סבוניה מעוצבת מעץ.\עוד מגוון אפשרויות – מלבד הדוגמאות האלו ניתן גם להזמין מארזי מתנה בהתאמה אישית מלאה, המבוססים על מגוון רחב, עשיר ואיכותי של מוצרי קוסמטיקה טבעית שונים.

הייחודיות שלנו – סבון טבעי בעבודת יד

אנחנו בקסם צמחים מומחים להכנה של סבונים טבעיים מוצקים את הסבונים אנחנו מכינים בשיטה הקרה והמסורתית מחומרים טבעיים בלבד. השמנים עליהם מבוסס הסבון בעיקרו הם שמן זית, חמאה שיאה, שמן קוקוס שמעניקים מרקם נעים למגע ואת ההבדל מרגישים כבר במקלחת הראשונה וזה ממש ממכר 😊

אנחנו כמובן מעשירים את הסבונים בשמנים אתריים ובתבלינים שונים המעניקים לסבון צבע וריח טבעי וגם מעניקים לעור תכונות ייחודיות. יש לנו מגוון רחב של סבונים טבעיים ואיכותיים הנה כמה מומלצים במיוחד

למונגראס ותפוז – סבון מפנק לפנים ולגוף עם מרקם נעים וניחוח עשיר ומרענן של פירות הדר ולימונים. הסבון מכיל חמאת שיאה, שמן זית, שמן קיק, שמן קוקוס, תפוז מתוק, למון גראס, זרעי לבנדר וחמר צרפתי אדום המסייע בניקוי העור ופתיחת נקבוביותיו.

דבש בקוואקר סבון פילינג מעשיר ומפנק לעור הפנים ולגוף, מורכב משמן זית, שמן דקל, שמן קוקוס, שמן אתרי אשכולית ופלמרוזה, שיבולת שועל ודבש. הדבש בסבון הוא דבש דבורים טהור מן הגליל מצוין לשימור חיוניות ורעננות העור ומסייע כנגד פעילות אנטי בקטריאלית. כמו כן שמן אתרי פלמרוזה ביחד עם הקוואקר מאזנים את בלוטות החלב בעור ותומכים בתהליכי ריפוי של פצעים. מתאים מאוד לראש השנה.

סבון מינרלי – סבון ספא עשיר במלח ובוץ טבעיים, מועשר בתמציות שמנים, מעולה לעור רגיל עד שמן ו/או עם פצעי אקנה, מזין ומנקה את העור. הסבון מכיל מלח ובוץ מים המלח, שמן זית, חמאת דקל, שמן קוקוס, ושמנים אתרים מהיער לרבות שמן ערער ערבות, אורן ועץ התה.

מפיץ ריח חשמלי ארומתרפי מתנה מקורית שגורפת ים של מחמאות

אחת המתנות המועדפות ביותר על העובדים הוא מפיץ ריח חשמלי, מכשיר שמפיץ אדים קרים בחלל ומפזר ריחות טבעיים של שמנים אתריים בחלל הבית או במשרד כמו בספא מפנק. יש לנו מגוון רחב של שמנים אתריים טבעיים וטהורים וגם תערובות מיוחדות שאחנו רוקחים בעצמנו אחת התערובות שהלקוחות שלנו הכי אוהבים היא תערובת רגיעה שעשויה משמנים אתריים קלמנטינה, לבנדר צרפתי, תפוז מתוק, פטשולי, ארז אטלס ולמונגראס.

הנה דוגמה לכמה תערובות נוספות:

התחדשות: תערובת שמנים לאנרגיה והתרוממות מצב הרוח התערובת מכילה שמנים אתריים של אשכולית לבנה, רוז גרניום, לימון, נענע ורוזמרין

נשימה: תערובת לימים של צינון ואף גדוש מכילה שמנים אתריים של איקליפטוס, הדס ולימון

איכות הסביבה חשובה לנו

לכן יש לנו מגוון רחב של מוצרים משלימים ולייף סטייל משדרגים ומפנקים שעשויים מחומרים טבעיים. ניתן לשלב מוצרים אלו בכל מארז הנה פירוט של כמה מוצרים.

מכשיר לעיסוי כפות הרגליים מעץ טבעי זהו מכשיר נפלא שניתן לעסות באמצעותו כפות רגליים עייפות ותשושות. בישיבה על הספה גוללים את הכפות על גללי העץ וזה נעים, מרגיע וממריץ את מחזור הדם.אבן בזלת לפדיקור כף הרגל מוצר טבעי לשיוף כפות רגליים לאחר השרייתם במים חמים עם מלחי אמבט ארומתרפיים.

סבוניות שעשויות מעץ טבעי בעיצוב כפרי בוהמי שמשדרגות בקלות כל חדר אמבטיה

מברשות קרצוף מעץ טבעי, מברשות לרחצה להסרה של תאי עור מתים התורמת להמרצת מחזור הדם ושומרת על חיוניות וגמישות העור.

מיקס סבונים בשקית בד מאוירת המכילה פיסות סבון טבעי. את השקית ניתן להניח בארונות הבגדים לריחות טובים וגם להשתמש לאט לאט בפיסות סבון לרחצה.

קסם צמחים שם דגש על שירות אדיב ומסור לכל לקוח ואתם כמובן מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה, הצעה למחיר נשמח לעשות את המיטב עבורכם ועבור העובדים שלכם.