תקופת החגים זאת תקופה מיוחדת במינה מלאה בהתרגשות והתארגנות לקראת החג. אחד הדברים שתמיד מעסיקים אותנו הוא איזה מתנה לחג להביא, כזאת שבאמת תשמח את מקבליה ותעניק להם ערך מוסף. בין מגוון רחב של חבילות שי לחג אחת המתנות האהובות והמשמחות ביותר היא חבילת קוסמטיקה טבעית מפנקת. אנחנו בקסם צמחים מציעים מארז עם מבחר עשיר ואיכותי של סבונים, שמנים אתריים, מוצרי קוסמטיקה טבעית ומוצרי לייף סטייל מאה אחוז טבעיים המיוצרים בעבודת יד מוקפדת.     

הביקוש למוצרים מן הטבע

עם עליית איכות החיים כך גם עלתה המודעות לטיפוח ויופי. למרות שהעולם שלנו מתקדם בצעדי ענק ומרכז העשייה היא התעשייה. פתאום יש חזרה למוכר והאהוב לאותם חומרים גולמיים שמגיעים מן הטבע ומחברים אותנו שוב לאדמה. המודעות לאורח חיים בריא לעומת הסכנות שיש במוצרים שאנו צורכים, מורחים ומנקים איתם את הגוף והסביבה. מביאה עלייה ניכרת וגילוי עניין רב במוצרי קוסמטיקה טבעית איכותית ובריאה.

חוזרים לאדמה

למעשה, מוצרי קוסמטיקה טבעית היו בשימוש כבר לפני אלפי שנים וכל תרבות הפיקה מוצרים טבעיים בהתאם לצמחייה המקומית שגדלה באזורה. השוני בתפיסה החל במאה השנים האחרונות, עם המהפכה התעשייתית שגילתה את הפוטנציאל הכלכלי הקיים בייצור המוני של מוצרי קוסמטיקה מבוססים על רכיבים מלאכותיים, זולים להפקה, בעלי אורך חיי מדף ממושך. מוצרים אלו אמנם יכולים ליצור שינוי ברובד השטחי אולם ברובד פנימי יותר הם מיוצרים מחומרים מזיקים ולא בריאים כמו פרבנים או מוצרי לוואי של תעשיית נפט, הגורמים להרבה יותר נזק מתועלת. תכונות מזיקות אלו הוסוו על ידי תעשייה המגלגלת מיליארדי דולרים מידי שנה, והיא הצליחה בעזרת מערך שיווק חכם ואינטנסיבי לשכנע אותנו שמוצרי הקוסמטיקה הם הדבר שיעשה טוב לעור הפנים.

למרבה המזל עם התבגרות החברה המודרנית ויכולתה להתבונן ולבקר את הרגלי הצריכה שלה, חזרה בקרב הציבור המודעות לאורח חיים יותר בריא ומאוזן, עם כמה שפחות מוצרי צריכה מתועשים. גישה זו הנכונה עבור מוצרי אוכל וגם עבור מוצרי טיפוח ויופי. לכן אריזות שי לחג עם מוצרי קוסמטיקה טבעית ייחודים ואיכותיים, תתקבל בימינו בשמחה על ידי אנשים ומשפחות רבות.

סבונים טבעיים – מארז שי שימושי ומפנק באמת

אנחנו בקסם צמחים מייצרים סבונים מחומרי גלם איכותיים וטריים הכוללים שמנים, תמציות צמחים, תבלינים ושמנים אתריים מובחרים המגיעים גם מצמחייה מקומית הגדלה בגליל העליון. את הסבונים אנו מכינים בתהליך קר, בעבודת יד בשיטה מסורתית עתיקת יומין, השומרת על ערכי חומרי הגלם הטבעיים ויכולתם להזין את העור ולהעניק לו חיוניות. הסבונים שלנו עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, גם הצבעים והריחות הכל טבעי מאה אחוז, הם לא נוסו על בעלי חיים והם אינם מכילים רכיבים מלאכותיים מזיקים. מארז של סבון טבעי מהגליל הוא מארז אהוב ביותר ותמיד ניתן לשלב איתו גם מוצרים משלימים אחרים כמו סבוניות מעץ טבעי או מברשות לקרצוף הגוף בעיצוב נוסטלגי.

חבילות השי יכולות להכיל סוגים שונים של סבונים טבעיים ומיוחדים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

תפוז ונענע מרעננת, סבון טבעי לגוף ולפנים בניחוח מענג ומרענן של נענע ופרחי צמח הקלנדולה. הסבון מעניק לעור רמה גבוהה של לחות לצד יכולות ניקוי עמוקות.

פרחי לבנדר וכוכב אניס, סבון פילינג טבעי מיועד לכל סוגי העור לגוף ולפנים. לסבון ריח מרענן ומרגיע של פרחים ושל לקריץ מעודן והוא מכיל כורכום המעניק מרקם חולי המסייע בהסרת שכבות עור עליונות. בנוסף השמנים שבסבון תורמים לניקוי, חיטוי וחידוש העור.

לבנדר ושמן זית, סבון בניחוח ים תיכוני, מתאים לעור רגיל עד יבש וגם לעור רגיש ועדין. הסבון מופק משמן זית כתית משובח העשיר בוויטמין E ובנוגדי חמצון. הסבון מנקה ומחטא, מחדש ומרגיע את העור, מעניק לחות ומתאים לעור סדוק ויבש.

שי לחג משמנים טבעיים

מארזי קוסמטיקה טבעית עבור מתנות לחגים יכולים להכיל סוגים שונים של שמנים בעלי מגוון סגולות ותכונות. השמנים נחלקים לשני סוגים עיקריים, שמני בסיס ושמנים אתרים:

שמני בסיס- מכונים גם שמנים צמחיים ומיועדים להזנת העור, מתאימים גם לעיסוי הגוף. השמנים הצמחיים נבדלים אחד מהשני ברמת הספיגה שלהם והתאמתם לסוגים שונים של עור. כך למשל שמן כבד עם נטייה לשמנוניות יתאים לעור יבש, בעוד שמן הנספג במהירות יתאים לעור שמן. בנוסף, שמני בסיס מזינים את העור במינרלים וויטמינים ומעניקים לו את הלחות החוצה לו. בין סוגי שמנים אלו ניתן למצוא שמן שקדים מתוקים, שמן שומשום, שמן זית ושמן קוקוס בכולם אפשר להשתמש גם למאכל.

שמנים אתרים- שמנים אתרים מופקים מתמציות של חלקי צמחים לרבות פרחים, עלים, קליפה, גזע ושורשים, והם מהווים בסיס לתורת הארומתרפיה המרפאת מערכות שונות בגוף באמצעות ריח. השימוש בהם הינו בכמויות קטנות באמצעות מבער, התזה על בגד או מצעים, הוספה למי אמבטיה, קערת מים חמים או כתוספת לשמן בסיס. כמו כן, בהתאם לסוג הצמח ממנו הם מופקים כך גם משתנות תכונות של שמנים אלו. כך למשל, יש שמנים טובים להאטת תהליכי הזדקנות העור, יש שממריצים את מחזור הדם, תורמים לפעולת מערכת העיכול, מרגיעים או ממריצים. ישנם סוגים רבים ושונים של שמנים אתרים למשל שמן לבנדר צרפתי, קינמון מעלים או גזע, רוזמרין, תפוז מתוק, פטשולי, עץ התה, מרווה מרושתת, לבונה, כוכב אניס ועוד.

חבילת שי עם מוצרי קוסמטיקה טבעית

לצד סבונים ושמנים, מתנות לחגים על בסיס מארזי קוסמטיקה טבעית מכילים עוד מגוון מוצרי טיפוח ויופי נוספים כמו

קרם צמחים טבעי –  קרם טבעי ללחות והזנת עור הגוף מופק משמנים צמחיים ואתריים בניחוחות שונים ומיוחדים. זהו קרם מפנק ונעים, מרגיע ומאזן את העור, מרכך ומגמיש אותו.

סרום הזנה לפנים – סרום לעור הפנים והצוואר רגיל עד יבש, המעניק לעור בריאות, גמישות וחיוניות, מחדש את העור ומאט תהליכי הזדקנות. הסרום מופק משמנים טבעיים בכבישה קרה, ביניהם שמן שקדים מתוקים, חוחובה, גלעיני משמש, נר הלילה, רוז היפ, שמן אתרי מזרעי גזר, לבנדר ועוד.

שפתון לשפתיים יבשות – שפתון טבעי לשפתיים סדוקות ויבשות עשיר בחמאת שיאה, חמאת קקאו ושעוות דבורים. השפתון מעניק לעור השפתיים הגנה ולחות טבעית לתחושה רכה ונעימה.

מוצרים משלימים ולייף סטייל

לצד תכשירים של קוסמטיקה טבעית, מתנה לחג יכולה לכלול גם מוצרים משלימים ולנו חשוב מאוד להביא לכם מוצרים מחומרים ששומרים על איכות הסביבה שלנו למשל עץ או קרמיקה וגם לתת טאץ עיצובי לבית ולחדר האמבטיה

סבוניות המיוצרות מעץ טבעי ומוצעות בעיצוב עכשווי, כפרי ויפני.

מבער קרמיקה לשמנים אתרים מבער שמנים שנעשה בעבודת יד להפצה של ריחות טובים וטבעיים בחלל.

מכשיר לעיסוי כפות הרגליים, מכשיר טבעי מעץ המעסה את כפות הרגליים באמצעות גלגלות מיוחדות.

ספוג טבעי, משורש קונג'אק רך ונעים למגע, לניקוי פילינג טבעי של עור הפנים ללא צורך בסבון, מעסה ומנקה את העור, מסיר שומן ולכלוך, משפר זרימת דם ומאזן רמות של חומציות.

חבילות שי לחג מיקס אנד מאטצ איט!

מתוך שלל מוצרי הקוסמטיקה הטבעית ניתן ליצור מגוון חבילות שי לחג המתאימות לכל צורך, אדם והגדרות תקציב. כך למשל ניתן לבחור בערכות מפנקות הכוללות קרם פנים ו/או גוף, סבון מפנק, סבונייה, שמן עיסוי, מברשת לעור הגוף ושפתון טבעי לשפתיים יבשות. כמו כן, ניתן לבחור בערכה קסומה של מספר סוגי סבונים טבעיים בריחות משכרים, או במתנה צנועה ויפה של סבון ייחודי עם סבונייה מעוצבת מעץ טבעי.

חג שמח גם לכם חג שמח לכולכם ושהחג הזה יהיה תמיד שמח 😊