תמיד כשהעונות מתחלפות, שינויי מזג האוויר מביאים איתם שינויים נוספים. מחד יש תחושה של התרגשות ושמחה לקראת עונה חדשה ומאידך הגוף שלנו צריך להסתגל לשינויים גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטאלית.

בשביל שכולנו נעבור את עונת המעבר בשלום הכנתי לכם כמה טיפים מעשיים שתוכלו לרקוח בעצמכם לבית ולמשפחה.

אז מה עושים כשמצטננים?

ההתקררות נפוצה מאוד בעונה זו ומתאפיינת בנזלת, ליחה, גרד בגרון, התעטשויות ועוד… ישנם ימים שאנחנו מרגישים את ההצטננות ממש בפתח, ישנה תחושה ברורה שאנחנו עומדים להיות חולים!
במקרה הזה אני ממליצה על שמן אתרי אורן שמן נפלא בדיוק לעונת המעבר כדי למנוע שפעת והצטננות מצוין גם למקרים שכבר הצטננו ונרצה להחלים במהרה.
כמה טיפות אורן באמבטיה חמה או לחלופין ממש לגזום כמה ענפים ומחטים ולטבול איתם באמבטיה חמה יעשו עבורכם עבודה נפלאה!

השרירים נתפסו לכם? כל הגוף כואב?

כאשר ההצטננות מרגישה נורא וכל הגוף כואב, ויש שרירים שנתפסו מהמחלה. אני ממליצה למזוג שניים שלושה כפות של שמן בסיס לקערית קטנה, למשל שמן שקדים מתוקים או שמן זית ולטפטף ארבע טיפות אורן, שלוש טיפות רוזמרין ושתי טיפות קינמון גזע או עלה עסו את הגוף והאזורים בהם אתם חשים כאב, מבטיחה לכם שלאחר העיסוי תרגישו הרבה יותר טוב.

איך מחזקים את המערכת החיסונית?

הכינו מיץ מירקות ופירות או תה צמחים ותוסיפו כמות נדיבה של ג'ינג'ר כי הוא מספר אחד בחיזוק המערכת החיסונית שלנו! בנוסף הפיצו בבית שמן אתרי לבונה ו- שמן אתרי לימון שניהם יחד מריחים נפלא ועושים עבודה מצוינת לחיזוק המערכת וגם שילוב של שניהם מטהר את האוויר באופן טבעי מחיידקים.

גרון אדום

שמן אתרי מרווה מרושתת מעולה לטיפול בגרון כואב אני ממליצה לשים בכוס מים כשלוש טיפות מרווה מרושתת ולגרגר שלושה פעמים ביום.

למה לנו אין שנת חורף!?

ההסתגלות של הגוף שלנו לשינויי מזג האוויר גורמת לו לרב להיות עייף ותשוש. ישנם שמנים אתריים אשר ממריצים ומעוררים את המערכות שלנו ומחזקים את הגוף.

הרחה
הפיצו ב- מפיץ ריח חשמלי טיפה אחת של שמן אתרי מנטה יחד עם שתי טיפות שמן אתרי למונגראס וטיפה אחת של שמן אתרי רוזמרין זה יהיה שילוב נפלא ומרענן שייתן לכם כוחות מחודשים ומצב רוח נפלא!

עיסוי ומריחה, מתכון לשמן גוף ריחני

2-4 כפות שמן שקדים מתוקים
3 טיפות שמן אתרי קלמנטינה
2 טיפות שמן אתרי לימון
2 טיפות שמן אתרי יסמין/ורד

מרחו על הגוף לאחר מקלחת חמה ותיהנו מהריחות הטובים להתרוממות מצב הרוח, מוזמנים גם להעניק עיסוי לבן הזוג להתכרבל יחד ולשתות תה צמחים מרענן.

מאחלת לכם סתיו וחורף קלילים ונעימים והכי חשוב תהיו בריאים!