קצת לפני שאסביר על שעוות דבורים ועל היתרונות המופלאים שבה, אני רוצה להוסיף לכם מעט מידע על הדבורים שנמצאות סביבנו. לדבורים תפקיד מכריע בשמירה על החקלאות ובאספקת המזון לסביבה שלנו. האבקה, העברת אבקנים ממקום למקום הוא תהליך כל כך חשוב שבלעדיו, כפי שאלברט אינשטיין אומר "אם ייעלמו הדבורים מן העולם יוותרו למין האנושי רק ארבע שנים לחיות". תחשבו על זה!

דבש הכל דבש

מלבד התוצרת הנפלאה של דבש מתוק וטעים מייצרות הדבורים שעוות דבורים. שעוות דבורים או בשמה הנרדף דונג זהו החומר שהדבורים מפרישות מגופן בשביל לבנות ולאטום את הקן שלהן. הדונג מופרש כטיפות זעירות בצבע חלבי לבנבן ומוכר גם בצבעו הזהוב אדמדם בשל שאריות אבקות פרחים וגלמי דבורים שגדלות בקן. מן השעווה בונות הדבורים חלות דבש ובני האדם מפיקים את השעווה על ידי המסה של אותן חלות במים חמים. בתהליך צפה השעווה מעל המים, כעת ניתן לאסוף אותה ולסנן היטב. לאחר סינון השעווה ניתן להשתמש בה לצרכים שונים, כמו נרות דונג, ציפוי למוצרים מגוונים ולעניינינו להשתמש בה ל- קוסמטיקה טבעית בשביל הכנה של מוצרי טיפוח טבעיים למשל משחות, שפתונים ועוד…    

שעוות דבורים ורוקחות טבעית

שעוות דבורים משמשת לרוקחות טבעית לחיבור, למיצוק ולייצוב של משחות וקרמים ומעניקה להם תכונות מופלאות לשמירה על הלחות ולטיפוח העור שלנו באופן טבעי. אנחנו משתמשים בשעוות דבורים לרקיחה של קרם צמחים טבעי ושפתונים טבעיים לשפתיים יבשות. יש לנו מתכונים ייחודיים שרקחנו בעצמנו המעניקים למוצרים תוצאה מדהימה שמורגשת כבר במשיחה הראשונה. הרכות והנעימות מעניקים לעור ולשפתיים תחושה נעימה בעת יובש וגם שומרים על הלחות ונותנים לעור הגנה טבעית ממושכת לאורך זמן.

לקוחות רבים חוזרים ושבים להחמיא לנו על המוצרים האיכותיים ואנחנו כמובן שמחים עד הגג, תודה רבה לכם על המחמאות ועל התגובות החיוביות. בשביל זה אנחנו כאן להעניק לכם מוצרי טיפוח טבעיים באמת לתחושה נפלאה ובריאה שעשויה מרכיבים טבעיים וריחות של שמנים אתריים טהורים. תגובות על המוצרים שלנו ניתן לכתוב בתחתית כל עמוד מוצר. אנחנו נעריך זאת מאוד וכמובן תגובה חיובית מסייעת המון ללקוח חדש שרוצה לדעת שהגיע למקום טוב שאפשר לסמוך עליו.

מצרפת לכם קישורים למוצרים שאנו רוקחים ומכינים עם שעוות דבורים: נר שעווה טבעי | שפתון טבעי לשפתיים יבשות